poniedziałek, 29 lipca 2013


Drogie Blogerki! Wiecie już, że szykujemy spotkanie "mamowe". W końcu możemy napisać coś więcej!

Zapraszamy do zgłaszania się mailowo od 1 sierpnia od godziny 20.00, na adres olsztynskieblogerki@gmail.com. Mamy 25 miejsc łącznie, obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy" :) Jak lista uczestniczek nam się zapełni, wyślemy Wam maile ze szczegółami i detalami. 

Spotkanie odbędzie się 1 września, najprawdopodobniej od godziny 13.00, w Olsztynie, w Chilli Bar. Planujemy różne atrakcje, rozmowy, plotki, dobre jedzenie - wszystko w klimacie mamowym.

Mamy wielką nadzieję, że wrześniowe blogowe spotkanie uda się tak samo, jak majowe, czyli bardzo :)

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. ha! pospieszyłam się i już wysłałam :P
    a to nic :) wyśle razy 2 :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie wysłane, przebieram nogami i tak jak już mówiłam chętnie pomogę, jakby coś było trzeba

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli na wyslanie zgloszenia czekamy do 1 sierpnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinę zakrecona jestem od nie do 1 sierpnia?

      Usuń
  4. Tak, Zgłoszenia przyjmujemy od 1 sierpnia od 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chciałam już wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mail już poszedł - także pozostaje mi czekać na potwierdzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co jest z tym czasem na blogspocie - na zegarku mam 20:05, a tutaj 11:03 - dziwne

      Usuń