niedziela, 7 lipca 2013

Młoda Stylistka z Caribulife


Olsztyńskie blogerki to bardzo kreatywne kobiety! A już na pewno jest taka Agata z Caribulife, która jest dumna posiadaczką kreatywnej rodziny Caribu :) Zorganizowała warsztaty modowo-stylistyczne dla przyszłych małych fashionistek. Zajęcia odbyły się niedawno, więc materiał jest bardzo świeży, do tego bardzo dużo zdjęć! Temat świetny, uczestniczki świetne, prowadząca świetna - teraz tylko czekamy na modowe warsztaty dla nieco starszych (tak 20+, dobrze Agata?) :)

A oto, co sama pisze na temat warsztatów:


Moje marzenie w końcu się spełniło. Zawsze chciałam prowadzić zajęcia dla dzieci. Dzięki zaufaniu Marty z Playschool stało się to możliwe. Udostępniła mi swoje królestwo, a przede wszystkim znalazła uczestniczki! Na dodatek z tego co wiem dziewczynkom bardzo się podobało, a to przecież najważniejsze. Warsztaty "Młoda Stylistka" odbyły się w dwóch turach: 1 i 2 lipca. Dziewczynki podzielone były wg grup wiekowych 8-9 lat i 5-7 lat (choć znalazła się też 4-latka, która wyśmienicie dawała sobie radę). Poniżej dla chętnych fotorelacja z zajęć. Właśnie tak to wyglądało :)






































3 komentarze:

  1. Sama bym chętnie wzięła udział w takich warsztatach. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że była super zabawa ;) świetny pomysł ! pzodrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś uda się zorganizować podobne warsztaty :) moja córa oszalała jak zobaczyła zdjęcia dziewczynek tak świetne bawiących się :) genialny pomysł :) Gratuluję :)
    Jestem przedstawicielem hinduskiej firmy produkującej bezpieczne zabawki z pianki kauczukowej Rubbabu mam pomysł na spotkanie :) bloggerek i mam z maluchami ...chętnie zabiorę zabaweczki tak aby dzieciaki mogły uczyć się i bawić a przy okazji rozwijać swoje zdolności sensoryczne i motoryczne ....a mamy będą mogły zjeść coś pysznego,pogadać wypić kaffkę itp Co o tym myślicie kobitki :) Jestem nowa w warmińsko mazurskim nie mam tu na razie znajomych ....jestem otwarta na ludzi :))) Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę tula.net.pl

    OdpowiedzUsuń